Tule tutustumaan

Body Workouts

Bowerdance

Musiikin siivittämä,tanssiin perustuva lihaskuntotunti.Tunnin alussa lyhyt,helppo lämmittely osuus.Varsinainen treeni kuormittaa monipuolisesti kehon eri osia.Tanssiliikkeiden kaltaisia liikkeitä yhdistellen perinteisiin lihaskuntoliikkeisiin.Vaikutteita mm.afrosta ja latinosta.Tunti sopii kaikille eikä vaadi tanssitaustaa.Tule kokemaan liikkeen ja musiikin riemu

WSCore

Wasa Sports Clubin oma coretunti. Tunti koostuu kuudesta osuudesta; alkulämmittelystä, staattisista keskivartaloharjoitteista, vatsa-, selkä-, kylkitreenistä ja loppuvenyttelystä. Jokaisella ohjaajalla säilyy oma taiteellinen vapaus, eli tunneissa on ihana erilaisuus!

Body

Bodytunti on lihaskuntotunti missä alkulämmittelynä on askellussarja. Lihaskunto osuudessa muokataan koko vartalon lihakset oman kehon painona. BODY upper on ylävartalon lihaket enemmän ja BODY lower on alavartalolle lihaskuntoharjoittelua.

RPV-Body

Reisi-pakara-vatsa body. Bodytunti, jossa keskitytään lyhyen alkulämmittelyn jälkeen ainoastaan reisien, pakaroiden ja vatsan trimmaukseen

Lesmills TONE

Tunti missä saat kolme eri treenia samalla; sykeharjoittelua, lihaskuntoharjoittelua ja keskivartalotreeniä. Noin puolet tunnista on kuntoharjottelua ja jalkapainotteinen treeni erililaisilla askalluksilla ja toinen osa tunnista keskittyy voimaan koko keholle. Toisella osalla käytössä on guminauha ja oman kehonpaino Katso lisää Lesmills BODYVIVE

LadyMix

Tunti joka sopii kaikille! Tunnilla kiertävä ohjelma, jossa teema vaihtuu viikottain. Tunnin liikkeet suoritetaan rauhallisemmalla rytmillä ja ilman hyppyjä, jonka ansiosta sopii loistavasti myös aloittelijoille

FysioBody

Helppo tunti, joka soveltuu kaikille. Tunnilla keskitytään kehon ja ryhdin liike-/liikkuvuusharjoitteluihin, opetellaan syvien lihasten aktivointia sekä keskitytään liikkeiden oikeisiin suoritustekniikoihin.

TotalBodyWorkout

Intervallitreeni, jossa lihaskunto ja aerobiset osuudet vaihtelevat vuoroittain. Tällä hauskalla ja

Kehonhuolto

Kokonaisvaltainen hyvinvointia edistävä tunti, joka sopii kaikille. Tunnilla lämmitellään koko keho sekä tehdään liikkuvuusharjoituksia keppiä käyttäen. Tuntiin sisältyy myös lihaskunto-osuus, jossa keskitytään erityisesti vahvistamaan ryhtilihaksia. Tunnin lopussa on pitkä venyttely-osuus sekä loppurentoutus.###

Takaisin