Tule tutustumaan

Body & WSCore

StepBody

Tunti alkaa lämmittelyllä ja hieman sykettä nostattavilla yksinkertaisilla ja tehokkailla askelsarjoilla step-laudalla, mitä seuraa tehokas ja muokkaava lihaskunto-osuus koko vartalolle. Treenin tehokkuutta voit säätää laudan korkeutta muuttamalla ja kaikkiin liikkeisiin on aina myös hypyttömät vaihtoehdot. Tule rohkeasti kokeilemaan!

SPORTS GYM
Viikko-ohjelma >

LADIES CLUB & SPA
Viikko-ohjelma >


WSCore30

Wasa Sports Clubin oma coretunti. Tunti koostuu kuudesta osuudesta; alkulämmittelystä, staattisista keskivartaloharjoitteista, vatsa-, selkä-, kylkitreenistä ja loppuvenyttelystä. Jokaisella ohjaajalla säilyy oma taiteellinen vapaus, eli tunneissa on ihana erilaisuus!

SPORTS GYM
Viikko-ohjelma >

LADIES CLUB & SPA
Viikko-ohjelma >


Body

Bodytunti on lihaskuntotunti missä alkulämmittelynä on askellussarja. Lihaskunto osuudessa muokataan koko vartalon lihakset oman kehon painona.

SPORTS GYM
Viikko-ohjelma >

LADIES CLUB & SPA
Viikko-ohjelma >


RPV-Body60

Reisi-pakara-vatsa body. Bodytunti, jossa keskitytään lyhyen alkulämmittelyn jälkeen ainoastaan reisien, pakaroiden ja vatsan trimmaukseen.

SPORTS GYM
Viikko-ohjelma >

LADIES CLUB & SPA
Viikko-ohjelma >


BodyCircuit45

Perinteinen kiertoharjoittelutreeni, joka alkaa yksinkertaisella ja vaihtelevalla lämmittelyosuudella, minkä jälkeen työ- ja palautusosuudet vuorottelevat. Työosuudet on suunniteltu harjoittamaan kaikkia kehon isoja lihasryhmiä. Sopii kaikenkuntoisille!

SPORTS GYM
Viikko-ohjelma >

LADIES CLUB & SPA
Viikko-ohjelma >


LadyMix

Tunti joka sopii kaikille! Tunnilla kiertävä ohjelma, jossa teema vaihtuu viikottain. Tunnin liikkeet suoritetaan rauhallisemmalla rytmillä ja ilman hyppyjä, jonka ansiosta sopii loistavasti myös aloittelijoille ja iäkkäämmille.

SPORTS GYM
Viikko-ohjelma >

LADIES CLUB & SPA
Viikko-ohjelma >


FitBall

Lihaskuntopainoitteinen tunti, joka sopii sekä aloittelijoille että kokeneille kuntoilijoille. Tunnilla käytetään välineenä suurta jumppapalloa. Tunti kehittää erityisesti keskivartalon hallintaa ja tasapainoa.

SPORTS GYM
Viikko-ohjelma >

LADIES CLUB & SPA
Viikko-ohjelma >


FitballCore 30/45:

Keskivartalotreeni ison jumppapallon kanssa. Vaihtelua ja haastetta perinteiseen core-treeniin! Pallon kanssa saat mm. laajemmat harjoitusliikeradat. Tunnin kesto 30/45 min, joten voit halutessasi treenata vain 30min ja yhdistää siihen esim. Spinn30min. Tunti sopii kaikille.

SPORTS GYM
Viikko-ohjelma >

LADIES CLUB & SPA
Viikko-ohjelma >


FysioBody

Helppo tunti, joka soveltuu kaikille. Tunnilla keskitytään kehon ja ryhdin liike-/liikkuvuusharjoitteluihin, opetellaan syvien lihasten aktivointia sekä keskitytään liikkeiden oikeisiin suoritustekniikoihin.

SPORTS GYM
Viikko-ohjelma >

LADIES CLUB & SPA
Viikko-ohjelma >


TBC

Intervallitreeni, jossa lihaskunto ja aerobiset osuudet vaihtelevat vuoroittain. Tällä hauskalla ja monipuolisella tunnilla kehität sekä hapenottokykyä että lihaskestävyyttä hyvän musiikin tahdissa. Tunnilla voi olla käytössä steppilauta.

SPORTS GYM
Viikko-ohjelma >

LADIES CLUB & SPA
Viikko-ohjelma >


Kehonhuolto

Kokonaisvaltainen hyvinvointia edistävä tunti, joka sopii kaikille. Tunnilla lämmitellään koko keho sekä tehdään liikkuvuusharjoituksia keppiä käyttäen. Tuntiin sisältyy myös lihaskunto-osuus, jossa keskitytään erityisesti vahvistamaan ryhtilihaksia. Tunnin lopussa on pitkä venyttely-osuus sekä loppurentoutus.

SPORTS GYM
Viikko-ohjelma >

LADIES CLUB & SPA
Viikko-ohjelma >


Takaisin